Om te koop: klik deur na u vereiste produk, klik daarop om die produkbesonderhede te sien. U kan nou 'n mandjie byvoeg, kyk of voortgaan met inkopies .

Belangrike nota: Vir meer inligting oor Covid-19, sien gerus www.sacoronavirus.co.za of skakel die SA noodhullyn by 0800 029 999

Refund policy

Opgawebeleid
Ons polis duur 14 dae vanaf die aankoopdatum;
B2B-opbrengste as gevolg van foutiewe aankope van kliënte kan teruggestuur word (minus 'n hanteringsfooi van minstens 15%), maar GEEN terugbetaling sal gemaak word nie. Die kliënt ontvang 'n krediet op hul rekening waarteen hy die produk kan trek, of die kliënt kan ons versoek om die produkte namens hulle te verkoop teen 'n ooreengekome fooi.
NB: Spesiale bestellings waar ons nie voorraadvoorraad verkry het nie en / of bykomende grootmaatvoorraad namens die kliënte ingebring het, mag nie teruggestuur of geruil word nie.
As u nie heeltemal tevrede is met u aankoop nie, kan goedere binne die retoertydperk terugbetaal word vir terugbetaling of omruiling.
As daar 14 dae verloop het sedert u aankoop het, kan ons ongelukkig nie u terugbetaling of omruiling aanbied nie.
Om in aanmerking te kom vir 'n opgawe, moet u item nie gebruik word nie en in dieselfde toestand as wat u dit ontvang het. Dit moet ook in die oorspronklike verpakking wees.
Verskeie soorte goedere is vrygestel van terugstuur, bv. Bederfbare goedere kan nie terugbesorg word nie.
Om u opgawe te voltooi, benodig ons 'n kwitansie of bewys van aankoop.
Daar is sekere situasies waar slegs gedeeltelike terugbetalings toegestaan word: (indien van toepassing) items met duidelike tekens van gebruik
Enige item wat nie in die oorspronklike toestand is nie, is beskadig of ontbreek onderdele om redes nie as gevolg van ons fout nie.
Enige item wat meer as 14 dae na aflewering of aflewering terugbesorg word
Terugbetalings (indien van toepassing)
Sodra u opgawe ontvang en ondersoek is, sal ons u 'n e-pos stuur om u in kennis te stel dat ons u teruggestuurde item ontvang het. Ons sal u ook in kennis stel van die goedkeuring of weiering van u terugbetaling.
As u goedgekeur is, sal u terugbetaling verwerk word, en 'n krediet sal outomaties binne 20 werksdae op u kredietkaart of oorspronklike betaalmetode toegepas word.
Laat of ontbrekende terugbetalings (indien van toepassing)
As u nog nie 'n terugbetaling ontvang het nie, gaan eers weer na u bankrekening.
Kontak dan u kredietkaartonderneming, dit kan 'n rukkie duur voordat u terugbetaling amptelik gepos word.
Kontak dan u bank. Daar is dikwels verwerkingstyd voordat 'n terugbetaling gepos word.
As u dit alles gedoen het en nog steeds nie u terugbetaling ontvang het nie, kontak ons gerus via sales1@cleaninghub.co.za
Uitverkoopitems (indien van toepassing)
Slegs gewone pryse kan terugbetaal word, maar u kan nie artikels terugbetaal nie.
Uitruilings (indien van toepassing)
Ons vervang slegs items as dit gebrekkig of beskadig is. Stuur vir ons 'n e-pos aan sales@cleaninghub.co.za as u dit vir dieselfde item wil verruil en stuur dit na: Shop A7 Oriental City. Ou Jhb-pad. Centurion Pretoria RSA 1004.
Geskenke
As die item as 'n geskenk gemerk is toe dit gekoop is en direk na u gestuur is, ontvang u 'n geskenkkrediet vir die waarde van u opgawe. Sodra die teruggestuurde item ontvang is, sal 'n geskenkbewys aan u gestuur word.
As die item nie as 'n geskenk gemerk is toe dit gekoop is nie, of as die geskenkgewer die bestelling na hulself gestuur het om later aan u te gee, stuur ons 'n terugbetaling aan die geskenkgewer, en hy sal u terugvind.
Gestuur
U moet u produk per e-pos stuur aan: Shop A7 om u produk terug te stuur. Oosterse stad. Ou Jhb-pad. Centurion Pretoria ZA 1004
U sal verantwoordelik wees om u eie versendingskoste vir die terugstuur van u artikel te betaal.
Versendingskoste kan nie terugbetaal word nie. As u 'n terugbetaling / krediet ontvang, word alle koste wat ons mag opdoen vir retoerversending van u terugbetaling afgetrek.
Afhangend van waar u woon, kan die tyd wat u geruil het om u te bereik, wissel.
As u 'n item van meer as R75 afstuur, moet u dit oorweeg om 'n opspoorbare versendingsdiens te gebruik of om versendingsversekering aan te koop. Ons waarborg nie dat ons u teruggestuurde item sal ontvang nie.
Kliënte is verantwoordelik vir die aflewering en opvolging van enige masjiene / goedere wat onder ons waarborgvoorwaardes aan Shop A7, Oriental City, Centurion, terugbesorg word.